bittemii.blogg.se

Hej! Mitt namn Britt-Mari, är en 28 årig tjej boende i Umeå. Här kommer ni att få följa mig på min livsstilsförändringsresa. Min väg tillbaka från en utmattning, min diabetes, vardag och resan med de vitamintillskott jag äter.

Snart är påsken här

Sitter och försöker vakna till liv, ska fixa lite frukost så kanske hjärnan också hänger med lite bättre. Dagen ser ialla fall ut att bjuda på härlig vår sol. Ska sedan idag åka till Erica och vi ska fixa lite ärenden och så passa på ta en promenad i det fina vädret. Måste umgås lite innan jag packar och lämnar Umeå för lite påsklov hos mamma i Åsele, ska vara borta i ca en vecka. Ska bli kul att umgås lite med familjen var ett tag sedan jag var hem til Åsele, plus att jag får njuta av mammas goda mat i en hel vecka vilken lyx jag får. Men är det påsk så är det påsk, är ju bara en gång om året. Hoppas att det soliga vädret fortsätter under hela påsken, så man kan sitta ute och njuta i solen. Få lite fräknar så här i början på våren.
idag ska dra en sväng på bilioteket och fixa en ljudbok som jag kan ha med mig under bussresan i morgon. Brukar vara ganska fullt på bussen, så är skönt att ha något som man kan stänga ute lite ljud och som håller en vaken under de 16 milen. Vägen mellan Åsele och Umeå är en sådan tråkig väg och känns många gånger super lång speciellt när det en full buss man åker med. Så vid två tiden i morgon så lämnar jag Umeå för ett  tag. Men innan det så är det lite möten som ska hinnas med. Så ska passa på ikväll när jag kommer hem så ska jag packa och göra allt färdigt för imorgon. Så slipper jag stressa i morgon bitti när jag ska dra iväg på mötet direkt på morgonen och jag är ganska seg på morgonen.
Ska även lyxa till det och gå ut och äta lunch i morgon med Erica innan jag drar, blir perfekt med lite surr och skratt innan jag ska åka iväg.  
Så jag önskar alla en Glad Påsk och hoppas att vädret är soligt och varmt :) Så dyker jag upp igen efter påsk
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: