bittemii.blogg.se

Hej! Mitt namn Britt-Mari, är en 28 årig tjej boende i Umeå. Här kommer ni att få följa mig på min livsstilsförändringsresa. Min väg tillbaka från en utmattning, min diabetes, vardag och resan med de vitamintillskott jag äter.

Alla hjärtansdag

Har precis landat hemma efter en dag på smärtrehab och så lite handling. Tänkte jag skulle undvika fredagshandlingen, den gör mig tokg ibland man tar sig ingenstans och det tar minst en och en halv timme att handla. Så denna vecka tänkte jag undvika detta stress moment och handla idag iställe, mycket lugnare kan jag då intyga haha.
Hade dock missat totalt att det var alla hjärtansdag idag, vet inte riktigt hur jag lyckades med det. Men kom på det då jag hade fått ett alla hjärtansdags kort med posten. En super trevlig överraskning, blev jätte glad kan jag då säga. Så på väg till affären börjad jag tänka lite på alla hjärtansdag och meningen med den förutom att köpa saker och ge bort. Så mina tankar började vandra iväg till mina vänner och familj. Dessa människor betyder mycket för mig, jag vet alltid att de finns där. Jag är ohört glad att under denna tid som ryggproblem har funnits har familj och vänner funnits där. Tur att de har stått ut med mina toppar och dalar i humöret. De har fått mig att tok skratta så att jag har vikt mig och fått ont i magen, de har tröstat mig då jag tyckt att allt bara har varit åt fanders och kännts som att jag aldrig skulle kunna bli av med mina ryggproblem. De har lyssnat då jag har ältat och surrat, peppat mig. Bjudit mig på middagar, dragit ut mig på stan, bio och fika stunder. Även gett mig uppmuntrande ord och heja rop nu när jag börjat på smärtrehab. 
Även nu när jag börjat på smärtrehab har jag har jag lärt känna nya människor som är helt underbara. Där man kan stötta varandra och förstå på ett annat plan. Så under denna tid får man många boostar och uppmuntrande ord. Så jag känner mig som sagt väldigt rik med alla fina vänner nya som gammla och familj som jag har. Så en dag som denna går mina tankar till familen och mina vänner. Hoppas att ni har en super bra och rolig alla hjärtansdag, mina tankar finns hos er och jag sänder er positiv energi. Jag är otroligt glad och lycklig att jag har fått lära känna er och att jag får ha er i mitt liv. Glad Alla Hjärtansdag till er alla.
Nä nu ska jag ta och göra lite middag så inte magen börjar att knorra. 
 
  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: